Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

elektrooniline voltmeeter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Mina arvan, et takistitega pingejabur ei ole otstarbekas: voolutarve jääb akut koormama - väike küll, aga siiski.
    Lihtsam on pinge piiramiseks toitele vahele diood või 2 päripidi, põhiline on saavutada 2V ... 2,5V pingelang; sobiks ka roheline LED, siis pingelang kohe õige.
    Kuna seade töötab alates 7V, siis jääks töövõime ka aku pingel 10V alles.
    Head susserdamist !

    Comment


      #17
      Kas poleks targem stabiliseerida toide 7809-stabikaga? Sisendi ette peab ühendama 1:20 pingejaguri. Osadel mudelitel on sobivad takid juba plaadil, tuleb vaid vastavatesse kohtadesse tilk tina lasta. Ehk ka sellel ?
      - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
      - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

      Comment


        #18
        Muidugi, kuid sellise voolutarbe (1mA) juures suht kahuriga kärbest lasta.
        Sisendi jagur peaks ikka 10-ne kaupa olema, kuna max näit on 1999 ja sisend 200mV.
        Siis selleks, et saada 12V korral 1200 (komakoht jumperiga 12,00) tuleb sisendada 120mV. Jagur peaks olema 1/100 le
        Head susserdamist !

        Comment


          #19
          Huvitab ka see teema, aga milline see 1:20 pingejagur välja peaks nägema? Mis väärtusega takaisteid kasutada ja kuidas need ühendada?
          Ei jaga ise seda asja kahjuks

          PS! kui on kusagil mingi jutustav leht pingejaguri kohta, loeks läbi h34r:

          Comment


            #20
            Nii, uurisin ja puurisin seda pingejaguri teemat ja joonistasin nii nagu ma asjast aru sain:



            Ei tea, kas töötaks siis nii või, või mis takistid peaks panema, et töötaks?

            Manual

            Comment


              #21
              Originally posted by svenson@Dec 31 2005, 12:43
              Nii, uurisin ja puurisin seda pingejaguri teemat ja joonistasin nii nagu ma asjast aru sain:



              Ei tea, kas töötaks siis nii või, või mis takistid peaks panema, et töötaks?

              Manual
              Sel juhul tuleb voltmeetrile 11,4V !
              Natuke palju vist.(Max 199,9 mV.)

              Ma nagu mainisin:"Siis selleks, et saada 12V korral 1200 (komakoht jumperiga 12,00) tuleb sisendada 120mV. Jagur peaks olema 1/100 le "
              Aga kui ei saa aru sellest mis räägitakse, siis proovige nii:R1 peaks olema 99k ja R2 =1k.
              Head susserdamist !

              Comment


                #22
                Nunii, et siis nii:



                Uurisin felch-i tausta ja olin kindel, et ta ütles 100% õieti, sellepärast ei uskunud Urmo juttu. Aga tundub siis, et ka parimad eksivad,

                Comment


                  #23
                  Ei tohi kedagi niisama uskuda.... Jah, eksisin, õige on ikka 1:100 pingejagur . Tegelesin samal ajal ühe teise asjaga.
                  - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
                  - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

                  Comment


                    #24
                    Niisiis pole tasuta lõunaid: see low cost panelmeter ei mõõda sama pinget, mille pealt töötab :angry: tal on 4 klemmi (2 toitele ja 2 mõõtmiseks), kui toide peale anda ja mõlemad "-" klemmid kokku ühendada, tekib tablool "1" või "-1": out of range.
                    Sama jama oli mul odava testri toitmisega, toide peab olema galvaaniliselt eraldatud mõõdetavast pingest.
                    Lahendusi alates patarei kasutamisest kuni ....
                    Ise lahendasin asja DC/DC converteri abil (TMA1212S) see teeb 12V-st 12V (!?) aga peamine on ikka lahtisidestus, nüüd mõõdab nii mis mühiseb B-)
                    Kui kasutada auto voltmeetriks eelpool mainitud panelmeetrit, oleks mõtekas kasutada 12V>9V converterit.
                    Head susserdamist !

                    Comment


                      #25
                      Ei saa mina täpselt aru :blink:
                      Ostsin sama displei kuid ei suuda korralikult õiget reziimi seadistada. Nimelt tuleb 20V kuvamiseks ekraanile muuta RA-d 10k oomiseks ja RB-d 9.99M oomiseks. Hetkel on seal 901 ja 0 märgistusega SMD takistid.

                      Ühesõnaga, kas pean pingejaguri tegema enne voltmeetrit või manipuleerima ikkagist nende takistitega?
                      Pildi sain ette, ainult hetkel suudab asi ikakgi max 199mV mõõta

                      Comment


                        #26
                        Vbolla kehv idee aga äkki annaks eraldi pinge sellele testrile saada kui generaatori 2 mähise otsalt võtta eraldi pinge läbi alaldi? Siis töötaks küll tester ainult auto töötamise ajal aga abiks ikka ju.
                        Maailm oleks puhas ja süüta
                        kui poleks õllejogurtit
                        - Õ.Õ.

                        Comment


                          #27
                          Jah, see RA võis jääda ka samaks, aga RB pane siis 10 M. Mul sedasi töötab 20V piirkonnas.
                          Komakoht P2.
                          Head susserdamist !

                          Comment


                            #28
                            Tekkis selline uitmõte, et kas ei saaks mõõdetavale pingele OV-st (operatsioonvõimendist) mingi pingejärguri teha. OV-l on sisend ja väljund omavahel praktiliselt isoleeritud (heal juhul sadades gigaoomides)...võibolla langeks ära vajadus eraldi toiteks DC-DC konverteri järele, mis mõttetult kallis?
                            Või oli see nüüd loll mõte h34r:

                            Comment


                              #29
                              Vs: elektrooniline voltmeeter

                              mina kasutasin mingil seadmel ka testrit ja siis laks kasutusse relee. koos seadmega lulitus sisse 12V relee, mis uhendas testrile batarei kulge ja kogu moos. aastas 2 korda toidet vahetada ei ole nii hirmus. pealegi void ju toiteks kuskile paigutada 6*AA elemendid ja kestvus peaks pikenema ca 2 aasta peale
                              Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                              Comment


                                #30
                                Vs: elektrooniline voltmeeter

                                Torgiks veel vana teemat. Uurisin saaki sellelt lingilt: http://publ.lib.ru/ARCHIVES/R/
                                Ajakirjas Radiokonstruktor 01/2006, lk 32 on vene keele oskajatele LED-indikaatoritega autoelektriku voltmeeter, mis saab toite mõõdetavast ahelast.
                                Harjutamine teeb harjutajaks.

                                Comment

                                Working...
                                X