Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Lutikas või siiski crash sensor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Lutikas või siiski crash sensor

    Auto srs moodul andis külje anduri vea.
    juhe oli koos pistikuga ära murdunud.

    Click image for larger version

Name:	1000030151.jpg
Views:	135
Size:	280,9 KB
ID:	1134116

    Kiire google ja väidetavalt peaks crash sensor andma mingisuguse takistuse, minu omal näitas katkestust.

    Ok, koukisin lahti ja kui väidetavalt sisaldavad need takistit ja mikro lülitit siis minu oma oli palju kirjum seest.

    Mis värk on?

    #2
    Click image for larger version

Name:	1000030159.jpg
Views:	131
Size:	388,3 KB
ID:	1134118ppilt

    Comment


      #3
      kui juba niipalju on urgitsetud siis tuleb ka teinepool lahti urgitseda kuskil alkoholi sees.
      näha olev kivi on tätsa tundmatu.

      Comment


        #4
        Aga kas sa pistiku / juhtme korda ei teinud ja proovinud, ehk oleks tööle hakanud. Külje, kas see on ukse sees? Kui nii, siis võivad nad hoopis õhurõhule töötada, nii nagu 2 juhtmega Siemens süsteem 2000+ Saabidel, kah elektroonikat täis ja ei pruugi takistust näidata (elektroonika majandab seda).

        Comment


          #5
          Asub 4x4 pickup auto põhja all, juhipoolse küljekarbi seespool, juhe jäi kännu taha kinni ja tõmbas pistiku katki.
          Parandamiseks otsustasingi lahti võtta, et juhe sisse joota ja andur panna teisse kohta.

          Comment


            #6
            https://insidegnss.com/autoliv-intro...orld-congress/ Oletan et alates 2017 seeriatootmises.
            Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
            Konfutsius

            Comment


              #7
              2009a Mazda BT50, 4x4 2,5 tdci, 105kw

              Comment


                #8
                Osa koodiga tuli üks vaste ja see on selle plokiga väga sarnane.



                ...

                Kiip on Freescale SOP-16 SX2501 perekonnast. https://www.worldwayelec.com/pro/fre...867/sx2501.pdf
                viimati muutis kasutaja Scott; 06 May 2025, 00:27.
                73lpiC3kCzI 1hz9KtdUAoU FHo6rXLHNTU
                ATiP1pN4XeM

                Comment


                  #9
                  Eks see kirje seal plaadil "satellite" ajab segadusse ikka edasi, eriti kui sama tootja on sateliitsidet pruukivat asja ehitanud. Asukoht viitab et esmane eesmärk on küljelöögi korral reageerida, sealt kõhualt aga sateliiti otsida on veidi nagu ebamugav. Tegu saab olla unifitseeritud anduriga, mis võib sõltuvalt konfist võibolla proovida häirekeskusele asukohta määrata, aga see on oletus vaid. Kui anduri väliskuju vaadelda, siis ilma ise lahti võtmata võiks pakkuda küll et üks väljaulatuv asi on antenn. Kui auto on miskipärast üle kaela külili või lausa tagurpidi, on see ka taevale avatud ja elektri olemasolul suudab ehk asukoha määrata ja salvestada. Esindus suudaks muidugi rääkida mis asi see on, kas see saaks olla "lutikas" teatud mõttes, aga millega neid motiveerida seda infot andma...
                  Kui see on osa turvalahendusest, siis teoorias selle asukohta muuta ei tohi, ülevaataja piisava kompetentsi korral peaks seda märkama. Miks ta on 4x4 sõidukil niisuguses asukohas et teda saab vigastada, on omaette mõttekoht, esmast eesmärki, avada turvapadjad, saaks teostada mujalt ka. Aga ega insenerid ka alati kõigele ei mõtle, ma näiteks oma 4x4 esisillas olen suutnud kuidagi ABS anduri ära muljuda, täistalasilla puhul on see ju justkui korralikult peidus, aga näe - küll põrsas pori leiab, nagu öeldakse
                  Scotti leitud kiibiinfo järgi võiks olla tegemist akseleromeetriga, mis sobib löögianduriks küll.
                  Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
                  Konfutsius

                  Comment

                  Working...
                  X