Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
http://www.elfafoorum.eu/faq.php
See more
See less

Turvapadja vea tuvastamine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Turvapadja vea tuvastamine

    Veateade: Passenger Squib 1/Short To Battery.

    Kõrvalistuja turvapadi välja võetud, seal on 2 "padrunit", aju juurest pistikust mõõdetud mõlema takistuseks 2,3 oomi. Proovi mõttes asendatud 3 oomi takistitega.
    Veatuli ei kustu.

    Ideid?

    #2
    Lühis peaks andma ühe vea ja katkestus teise, sobiv takistus on nende vahel. Üks millega maadlesin töötas 1.1-4.6 oomi vahemikus, viga oli hoopis logisevas ühenduses.

    Targemad ütlevad et testriga ei tohi bagi mõõta lendab õhku. Ma arvasin et tester ei anna piisavalt energiat välja, sedakorda vedas

    Mõõta tuleb õiget ahelat, võimalik et vea annab mõni muu nii et produtseeri sama juhtme otsas uus viga siis tead et õige.

    Vea kustutamine võib ka teemaks olla.
    Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

    Comment


      #3
      Kahjuks endal vea lugemise võimekust pole, ainult tuleke armatuuris. Viga kord ilmus ja siis jälle kadus, nüüd on alaliselt paika jäänud.

      Comment


        #4
        Siis proovi erinevate takistustega. Potekas oleks hea aga nende hinnad on kosmos, kasutasin takistustraati mis vanast küttespiraalist välja tõmmatud. Krokodillide vahel pikkust tõmmata, konkreetne andis umbes oom 10cm kohta vms.

        Kõik ühendused ka kriitilise pilguga üle vaadata, nii väike takistus eriti ei andesta.
        Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

        Comment


          #5
          Mind häirib, et see tuli on varem põlenud-kustunud- põlenud korduvalt.
          Pistikus on 5 paari lühistuva kontaktiga ühendusi.
          Kõik nad on kere suhtes isolatsioonis, esimesed 2 näitavad 2,3 oomi (kõrvalistuja turvapadi), 3. 3,4 oomi, 4. 2,5 oomi (juhi turvavöö pinguti) ja 5. 3,4 oomi.
          Padja "asenduses" proovitud 3+0,5+0,5 oomi. Tuli põleb jätkuvalt.

          Comment


            #6
            Üldiselt enamusel autodel peale takki panemist tuleb arvutiga viga ära kustutada. Turvapadja vead ei kustu ise ära.
            Passatil näiteks peale padja kordategemist tuli üldse enne vastav padi deaktiveerida, süüde välja, uuesti sisse ja taas aktiveerida, tuli kustus.
            Arvuti ütleb ka millise padjaga konkreetselt tegu.

            Comment


              #7
              Click image for larger version

Name:	SRS.jpg
Views:	287
Size:	37,4 KB
ID:	1126797

              Veakirjelduse järgi peaks viga otsima kontaktidelt 11-12.
              Samas sealt mõõdetud takistus on sama kontaktidelt 9-10 mõõdetuga.
              Varasemalt kustus turvapadja tuli vahest ise sõidu ajal ära.
              Nii salvestatud, kui aktiivne veateade on samad.

              Comment


                #8
                Siis jääb üle kontakt ise või midagi külmjoote taolist ajus. Alustuseks proovi lühist.

                Eeldab et tuli on endiselt kustun-ei kustu mitte püsivea olekus.
                Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                Comment


                  #9
                  Võib proovida korralikku elektrikontaktide puhastus aerosooli.
                  Pritsida seda mõnuga padja pistikupessa ja pistikusse.
                  Vähimgi oksiidikiht võib põhjustada vigade tekkimist padja süsteemis.

                  Lisaks: Kas roolilint on korras?
                  Helisignaal töötab igas rooli asendis?

                  EDIT: roolilindis jooksseb ka padja signaal. Kui lint poolpidune, siis ka variant, miks vead tekivad.
                  viimati muutis kasutaja Elektrik; 22 05 2023, 20:43.

                  Comment


                    #10
                    Nüüdseks siis tuvastatud, et ajust padrunile mineval ühel soonel on "kompav" signaal olemas, teisel (pin 12) aga on stabiilne +.
                    Ehk siis, aju on saba andnud.

                    Tundub müstifikatsiooni valdkond, aga kas põhjuseks võib olla kuumarabandus?
                    Nimelt on ohtralt mürasummutusmatte topitud kõikvõimalikesse kohtadesse, sealhulgas kaetud ka see juhtplokk.

                    Comment


                      #11
                      Kui võrrelda mõne terve, toimiva padja ahelaga, kas seal on n.ö. Pin12 peal midagi muud kui stabiilne +?
                      Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
                      Konfutsius

                      Comment


                        #12
                        Jah, kõrvalistuja padjal on kaks "padrunit", teisel ahelal on mõlemal soonel kompav signaal olemas.
                        Ploki kood: P56010501AH

                        Comment


                          #13
                          Sel juhul jah, takisti trikk ei tööta ka. Remont on nii ja naa, teadmata mis sees kutu on, siis ehk sedasi saab üle - https://shop.euroimpex.lt/en/dalis/2...sensors-module
                          Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
                          Konfutsius

                          Comment


                            #14
                            Võib mõõta otste takistusi kui andurid lahti, ma sain ca 4k maa suhtes, ilmselt midagi sarnast peaks ka plussi poole olema. Kui päris lühis pole siis võib pesu aidata.
                            Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                            Comment


                              #15
                              Esmalt postitatud elukaz poolt Vaata postitust
                              Võib mõõta otste takistusi kui andurid lahti, ma sain ca 4k maa suhtes, ilmselt midagi sarnast peaks ka plussi poole olema. Kui päris lühis pole siis võib pesu aidata.
                              See on siis aju otstelt?
                              Pesu all on mida silmas peetud?
                              (karp näeb seest välja nagu uus - kui see "pesu" kuidagi sellega oli seotud)

                              Comment

                              Working...
                              X