Toyota corolla 92 1.6 bens chiptuning vs piiraja

Collapse
X
 
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts
  • st racing
    Liige
    • 09/2004
    • 12

    #1

    Toyota corolla 92 1.6 bens chiptuning vs piiraja

    Tahax toyotale vingemat aju...vanal ajul 6500rpm pial piiraja ees..ja äkki eestis ka keegi chiptuningut teeb sellisele autole?!abi olex igati teretulnud...
  • sebastian
    Liige
    • 04/2004
    • 3097

    #2
    Mh...kas sellist tuningut tasub teha? Palju see juurde annaks peale selle, et kolbid vastu taevast lendavad ja klapid ära põlevad? Iseasi, kui saaks madalamatel tuuridel väänet juurde.

    Comment

    • viirus
      Liige
      • 04/2004
      • 258

      #3
      mida oleks selles ajus chip tuunida?
      oled sinna sisse ka vaatand???
      seal on yhekordselt programeeritud prose, mille softimuudatus eeldab uue tyhja prose omamist ja ka natuke softi editeerimist (loomulikult ka vastava programaatori omamist).
      piiraja ei pruugi olla softiiga seotud
      ja yldse on see yks m6tetu ettev6tmine.
      mida on saavutata pöörete minemisega 7500'le ntx?
      nagu eelpool mainitud kolvid taevasse ja klapid ka

      parimat
      viirus
      hrrp://www.dialab.ee

      Comment

      • humax
        Liige
        • 08/2003
        • 2041

        #4
        kui aega ratsionaalselt kasutada siis loe ja õpi.Kui selline variant ei meeldi siis tee tööd ja teeni raha ja siis osta vingem AUTO ,mida pole vaja tuunida.Sõida ja naudi tehtut.Jalgratas on ammu leiutatud ja juba kaua aega kasutusel.

        Comment

        • st racing
          Liige
          • 09/2004
          • 12

          #5
          Tian mis sial sees on..ja tian ka et yhekordne prose..ja tian ka et kohe kindlasti kolvid selle pöörde juures välja ei lenda..tegemist on lihtsalt mingit sorti rallikaga millele 30000eekust aju ei jõua osta....autol mootor on ära tehtud..piirajat olex vaja just sellex et kui järgmise suurema käigu piale panna et sis jõud taga olex..käiguvahetusega kukkub pööre2000rpmi...aga kui 7500rpmi kätte saax olex jõud kohe taga...sellest sis asi...ja muidugi olex hea kui võimsam aju olex..st pritsix rohkem piale sest mootorile on paigaldatud sport nukkvõll!!iga viimne kui kw läheb kasutusse..nii et umbes 5kw juurde on juba kõva progress!!

          Comment

          • sebastian
            Liige
            • 04/2004
            • 3097

            #6
            Kuidas sul pöörded 2000 rpm peale kukuvad? Vahetad teiselt käigult otse viiendale? Minumeelest mootori maksimaalne jõumoment pole mitte suurimate lubatud pöörete juures, vaid hakkab hoopis langema. Võimalik, et võidad 5kW, aga progressiks ma seda küll ei nimetaks. Kuna oleme elektoonikafoorumis, võin näitena tuua 100W võimendi võimsuse tõstmist 5W võrra...vaevalt, et sellest üldse aru saaksid.
            Areta sinna turbo vahele ja võida 40kW...siis võid oma 1,6-liitrises lennukis alles progressi tunda

            Comment

            • st racing
              Liige
              • 09/2004
              • 12

              #7
              mai väsi kordamast et iga kw on arvel..tiad kui raske on neid kilosi sialt saada kui juba päris palju tehtud mootoril on...lihtsalt sitt käigukast on..et pöörded kukuvad..lihtsalt käigukasti vahetamise alternatiivix ms vähegi kompenseerix..ja seda tian ise ka et igal mootoril max jõud on just sellele mootrile omasel pööretel..olete elektroonikud kyll aga piale kritiseerimise ja targutamise muud teha erilist nagu paistab ei oska...minu meelest oli mul igati hea kysimus tõstatatud mille kallal pusida ja asja lähemalt uurida mitte et pane turbo vahele ja osta uus auto bla bla bla..

              Comment

              • KaruTEC
                Liikmed
                • 07/2002
                • 3082

                #8
                Aju tuunimine on raske, kui küttesegust väheks jääb võid panna suuremad pihustid JA proportsionaalselt suurema throttle body + MAF. Või siis mine karpa peale üle, kuigi see pole vist variant.


                Targutajatele ütleks et moment ei puutu asjasse, loeb mootori väljundvõimsus. Kui see on suurim 7.5k pöördega ja käigukast seda lubab siis anna minna.
                Maksimumvõimsus on mikromootoritel ja riisipüssidel ja tegelikult enamikul euroopa autodel maks. pöörete juures, usakatel aga paartuhat pööret madalamal.

                Comment

                • sebastian
                  Liige
                  • 04/2004
                  • 3097

                  #9
                  Vabandust, kui targutamisena välja kukkus Ja kahju, et ei oska otsest nõuannet anda. Ise olen turbomootorit "tuuninud" ja seda täiesti mehaaniliselt (Saab autoks) turbo rõhku suurendades, sest aju "update" osutus liiga kalliks ja lihtsate vahenditega võimatuks. Sellepärast tundubki 5kW imelikuna...muidugi on see nt. street racing-u puhul oluline...kahtlemata.
                  Ja millegipärast tundub, et odav see ei tule, kui prose vaja vahetada ja programmeerida...võibolla tehnilised lahendused oleksid rahakotile leebemad...võibolla .

                  Comment

                  • GOA
                    Liige
                    • 07/2004
                    • 2

                    #10
                    Originally posted by st racing@Sep 20 2004, 19:51
                    Tian mis sial sees on..ja tian ka et yhekordne prose..ja tian ka et kohe kindlasti kolvid selle pöörde juures välja ei lenda..tegemist on lihtsalt mingit sorti rallikaga millele 30000eekust aju ei jõua osta....autol mootor on ära tehtud..piirajat olex vaja just sellex et kui järgmise suurema käigu piale panna et sis jõud taga olex..käiguvahetusega kukkub pööre2000rpmi...aga kui 7500rpmi kätte saax olex jõud kohe taga...sellest sis asi...ja muidugi olex hea kui võimsam aju olex..st pritsix rohkem piale sest mootorile on paigaldatud sport nukkvõll!!iga viimne kui kw läheb kasutusse..nii et umbes 5kw juurde on juba kõva progress!!
                    milleks sul on vaja 30k aju...Hestec? :lol:
                    kas siis sellel chipi ei tehta?
                    kuidas sul kukub käiguvahetusega pööre 2000ni :S
                    nii aeglaselt vahetad?
                    ma ei saa asjale pihta...
                    enda auto puhul olen ka vaadand chip tuningut ja näiteks minu omale on saadaval täitsa edukalt chip 2.5k-ga...
                    väidetavalt annab juurde 10hj ja 14Nm ...muidugi reaalselt on see vähem.

                    Comment

                    • 13piisab
                      Liige
                      • 12/2003
                      • 27

                      #11
                      Originally posted by st racing@Sep 21 2004, 13:10
                      kui juba päris palju tehtud mootoril on...lihtsalt sitt käigukast on..et pöörded kukuvad..lihtsalt käigukasti vahetamise alternatiivix ms vähegi kompenseerix..
                      no ja MIS sul seal mootoris siis tehtud on? Su umbluu-juttu arvestades mingi koonusfilter ja plärisev tagapütt ilmselt? Hea, kui need sul võimsust (k.a. max võimsus) maha ei võta... Ning kui sa oma "küsimuses" isegi mootoritähist ega pritsetüüpi ei oska mainida, siis jah - palju õnne!

                      ok, harin sind parem: mootoril ei vahetata aju vaid chip või chipid. Ning mingi moodsamat X-d mappingut sa põlve otsas valmis ei trei. Pöörete tõstmisest pole mingit kasu - pärast max võimsuse punkti hakkab KõIGIL mootoritel võimsus nii järsku langema, et pole mingit mõtet. Uue chipi saad ca 3-4k eest ilmselt, sellel on ka praktiline väärtus. Aga su keelepruugist ma järeldan, et sellist raha sul pole. Load sul ikka on?

                      soovitus: osta mingi asisem masin endale ning mata raha sinna. 1.6 punnvõrr mingi pereauto-käigukastiga jäägu vanaemale.
                      mina ei hakka näiteks oma 2.0 vabalthingavasse küll raha matma. Kuigi A-klassis võiksin vabalt originaaligagi kohti taga ajada
                      ...varsti saavad juba passiivelementide nimed selgeks

                      Comment

                      • st racing
                        Liige
                        • 09/2004
                        • 12

                        #12
                        no ja MIS sul seal mootoris siis tehtud on? Su umbluu-juttu arvestades mingi koonusfilter ja plärisev tagapütt ilmselt? Hea, kui need sul võimsust (k.a. max võimsus) maha ei võta... Ning kui sa oma "küsimuses" isegi mootoritähist ega pritsetüüpi ei oska mainida, siis jah - palju õnne!

                        ok, harin sind parem: mootoril ei vahetata aju vaid chip või chipid. Ning mingi moodsamat X-d mappingut sa põlve otsas valmis ei trei. Pöörete tõstmisest pole mingit kasu - pärast max võimsuse punkti hakkab KõIGIL mootoritel võimsus nii järsku langema, et pole mingit mõtet. Uue chipi saad ca 3-4k eest ilmselt, sellel on ka praktiline väärtus. Aga su keelepruugist ma järeldan, et sellist raha sul pole. Load sul ikka on?

                        soovitus: osta mingi asisem masin endale ning mata raha sinna. 1.6 punnvõrr mingi pereauto-käigukastiga jäägu vanaemale.
                        mina ei hakka näiteks oma 2.0 vabalthingavasse küll raha matma. Kuigi A-klassis võiksin vabalt originaaligagi kohti taga ajada


                        nii sis umbluu-jutt...okei sina oma vabalt hingavaga..mai viitsi mingit sõnasõda pidada suga lihtsalt sellex et sa arvad et sul on 2.0 vabalthingav ja sis oled kohe kõva mees..klass on ees..kuni 1600..rally nukk,plokilihv...torukollektor..okei..ralliväljala se...ja sinu lemmik OMP filter...ma tian ise ka et kiip vahetataxe ära..ja 3-4kilo olex välja ka panna..lihtsalt programmeeritava eest pole..auto on yhe asisema rallimootorite tegija tehtud..ja nyt tulema ytlema et sa tast targem oled..saad aru..jõud tuleb alates 5000pöördest mootorisse..ja liigub graafikul tõusvas joones kuni piirajani välja mis on 6000pöörde pial..väga vaja siis võin stendi graafiku ka tuua....jaapanlased hakkavadki alles kõrgetel pööretel käima..tiad et jalava laseb starletiga 9000pöörde pial..ja tal võtab asfaldil 18"velje all iga kell ketrama..nii et tarkpea..näita mulle parem koht kus ma selle chipi saan..
                        ja A klassis ei tee saa oma vabalthingavaga sittagi..ralli on midagi muud kui sinu tänavamasin..võixin sulle pikaloo ylekannetest.difritest.kastidest.ajudest jne rääkida..no offence!

                        Comment

                        • st racing
                          Liige
                          • 09/2004
                          • 12

                          #13
                          seda ka veel et käigu vahetamisel ei kuku 2000 peale..vaid 2000 pööret kukub..

                          Comment

                          • quattromees
                            Liige
                            • 10/2004
                            • 2

                            #14
                            Superchips engine remapping uses an ECU remap for your diesel or petrol engine and delivers better performance. Engine tuning with ECU chipping for diesel and petrol engines.


                            Superchips-i edasimyya oli Eestis olemas, aga praegu ei viitsi linki otsida...
                            Kokku rohkem kui 458 hobust...

                            Comment

                            • krjans
                              Liige
                              • 07/2002
                              • 73

                              #15
                              Tuuni ära jah oma auto arvuti.Uue arvuti hinda uuri ka! (ca8000?)
                              See 4AF-E mootor on Toyotal üks õnnestunumaid.See käib igavesti kui sa ei sega mootoril töötamist.Seal on 1,6 mootor ja 82 kW.Kui seda kuskilt tuunida siis MAP kaudu kiirendusrikastust juurde siis reguleerib arvuti süüdet ka õieti,korralikud süüteküünlad peale.Õhufilter,98 kütus jne.Igast pisiasjast tuleb midagi.Kuigi vabalt hingavat mootorit ei ole mõtet kurjaks ajada,sest tulemus pole ikka see ilmselt mida ootad.Minu soovitus on see mis kirja panin.Kui tahad midagi tuunida siis osta turboga auto.

                              Comment

                              Working...