Teade

Collapse

ELFA veebipoe info

Kui kellelgi on küsimusi, märkusi või ettepanekuid ELFA DISTRELEC veebipoe keskkonna või sealsete kaupade kohta, siis palun esitada need aadressil:

Klienditeenindus
E-R: 09:00-18:00
Tel.: 660 5327
Faks: 660 5326
E-post: eesti@elfa.se
See more
See less

Tartu poe teeninduskiirus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Tartu poe teeninduskiirus

    Tere.

    Tartu poe tellimuste kiirus on minul viimasel poolel aastal väga hulluks ära läinud. Üle-eelmine tellimus võttis aega poolteist kuud ja siis olid ka mõned asjad puudu. Praegu on ka üks tellimus ootel ja juba nädal aega. Sai eelmine nädalavahetus tellitud TSOP1738, mida Tartu poes kohal ei olnud, aga Tallinna omas oli. Kas tõesti on nii keeruline see logistika, et üle kahe nädala käib poodidevaheline tarne? Kiiremini oleksin saanud posti teel tellides...samas seda on ka imelik teha, kui elan Tartus kilomeetri kaugusel ELFA poest...kahju. Peab vägisi oomipoe ja YE teenuseid eelistama hakkama.

    #2
    Vs: Tartu poe teeninduskiirus

    Mul siiani väikesed tellimused umbes nädalaga ära tulnud, ka kesklaost. Ilmselt käivad sinu tellitud kogused neil meestel üle jõu. Võimalik, et kokkuhoiu mõttes on koondatud isik(ud), kelle põhitöö oli tellimused ja logistika, nüüd see ka no. klienditeenindajate õlule aetud. Mine sa tea. Ehk mõni Elfa mees kommenteerib?

    Viimati kui oomipoest tellida üritasin, tuli selline üllatus, et min. summa on 3000.- et üldse tellimust teha saaks. Ma muidugi ei tea teemaalgataja koguseid jne. aga mulle käib see 3k üle jõu.
    Kui miski on mõeldud kõigeks, ei kõlba see tegelikult millekski.

    Comment


      #3
      Vs: Tartu poe teeninduskiirus

      Kolm viimast tellimust:
      19eeki
      ~800eeki
      80eeki

      Seega ei tohiks selles asi olla. Ei taha küll kellegi pihta midagi halvasti öelda, aga....kui projektid jäävad nädalateks seisma suht tühiste komponentide taha, siis on jama.

      Comment


        #4
        Vs: Tartu poe teeninduskiirus

        Esmalt postitatud roomet poolt
        Viimati kui oomipoest tellida üritasin, tuli selline üllatus, et min. summa on 3000.- et üldse tellimust teha saaks.
        Millisest tellimusest käib jutt? Kas sellisest, mis sisaldab juppe, mida ka Tallinnas pole?
        Aeg on energiahulk, mis jääb põhjuse ja tagajärje vahele.

        Comment


          #5
          Vs: Tartu poe teeninduskiirus

          Esmalt postitatud roomet poolt
          Viimati kui oomipoest tellida üritasin, tuli selline üllatus, et min. summa on 3000.- et üldse tellimust teha saaks.
          oled kindel, et sul ei olnud seal hulgas mõni jupp, mis pärit newark laost?
          varem seal oli newark laost tarnise puhul miinimum summa/koguse nõue juures.
          alates selle aasta algusest õnneks kadus see jama ära ja saab kasvõi ükshaaval kõiki pulki paari krooni eest kah kui vaja...

          Comment


            #6
            Vs: Tartu poe teeninduskiirus

            Jah, 800eegises tellimuses oli ka muud kraami. Kesklaos oleva asja tellimuse aeg peaks ka jääma kirjade järgi 2-3tööpäeva piiresse.

            Comment


              #7
              Vs: Tartu poe teeninduskiirus

              Esmalt postitatud Tikk poolt
              Millisest tellimusest käib jutt? Kas sellisest, mis sisaldab juppe, mida ka Tallinnas pole?
              Jep, pidasin silmas seda USA ladu jah.
              Kui miski on mõeldud kõigeks, ei kõlba see tegelikult millekski.

              Comment


                #8
                Vs: Tartu poe teeninduskiirus

                Nii, järjekordne ületamatu takistus on tabanud teenindust. Eelmine nädalavahetus tegin netipoes TSOP1738-le tellimuse, mida Tartu poes ei olnud, aga Tallinna omas oli. 2 päeva hiljem (eelmine teisipäev) sain kinnituse, et tellimus on vastu võetud. Ja nüüd see soolane koht: Nädal aega + veel natuke on möödas ja ikka ei kippu ega kõppu. Natuke nadi seis.

                Tuttav tellis Zhujiang Delta Area - Hiinast paki nädalavahetusel ja praeguseks (3 päeva hiljem) on see juba Eesti pinnal siblimas kättetoimetamise poole.


                Kas siit ka moraal: Postiga tellides saab kiiremini?

                Comment


                  #9
                  Vs: Tartu poe teeninduskiirus

                  Kui ma õigesti mäletan, siis vanasti näidati laoseisu sisse ka kellegi poolt juba ostetud/broneeritud detaile. Seega võivad need Tallinna laos olevad TSOP1738-d olla kellegi poolt ära tellitud ja neid lihtsalt ei saa Sulle saata, sest need on juba ära lubatud. Kuna konkreetselt TSOP1738-d on kusagilt mujalt sisse ostetud, siis pole ka teada, millal uus partii tuleb. Mõistlik on asendus otsida; aga esimene asi siiski poega suhelda, et välja selgitada, mis seis on.

                  Samas, ega ometi Tartu poele ei laiene KaruTEC'i poolt tartlastele pandud diagnoos?
                  If you think education is expensive, try ignorance.

                  Comment


                    #10
                    Vs: Tartu poe teeninduskiirus

                    Esmalt postitatud andreie poolt
                    Samas, ega ometi Tartu poele ei laiene KaruTEC'i poolt tartlastele pandud diagnoos?
                    Kui käitumine ongi poe poolt säärane lohakus, siis laieneb ikkagi väga õigustatult.
                    Müstika, sest kauplus peaks (ka/isegi) praegusel ajal tõsiselt hoolt kandma oma müügitöö eest.
                    Erilahendused.
                    PS või mail.

                    Comment


                      #11
                      Vs: Tartu poe teeninduskiirus

                      Kui jutt käib Tartu ELFA poest, siis eelmisel nädalal kurtsid nad
                      et neil on kõik tõbised.
                      Aga ülejärgmisel päeval tuli mitu tellimust korraga kätte.

                      Seal paistab olevat nii et tellid küll üle neti,
                      aga lõpuks läheb ikkagi minema nende käsitsi koostatud tellimus.
                      Ja see pole vist kohapeal tehtud lahendus. Ikkagi Rootsi värk.

                      Samas, neil on seal telefon, see on selline massin, millega kaugele rääkida saab.
                      Ja inimestega saab rääkides ju ikka kokku leppida, et mis ja kuidas.

                      See on lihtne nagu 2x2 või 3x3. Kõigile mõistetav.
                      Mingit keerulist ruutu ega juurt pole seal vaja.

                      Comment


                        #12
                        Vs: Tartu poe teeninduskiirus

                        Esmalt postitatud W@ldur poolt
                        Müstika, sest kauplus peaks (ka/isegi) praegusel ajal tõsiselt hoolt kandma oma müügitöö eest.
                        Selle viimse osa kohapealt on kogemus nädaltagasi Serigo poega. sai tellitud kõlari kaablit natuke rohkem ja üks tester ka veel. hommikul tegin tellimuse ja lõunal kandsin raha üle. järgmise päeva lõunaks oli kaup uksetaga. Siit tekkis küsimus kas on klienete vähe või üritatakse neid hoida kes alles veel?
                        Emal oli kolm poega, kaks olid normaalsed ja kolmas oli elektroonik.

                        Comment


                          #13
                          Vs: Tartu poe teeninduskiirus

                          Esmalt postitatud wer1 poolt
                          Selle viimse osa kohapealt on kogemus nädaltagasi Serigo poega. sai tellitud kõlari kaablit natuke rohkem ja üks tester ka veel. hommikul tegin tellimuse ja lõunal kandsin raha üle. järgmise päeva lõunaks oli kaup uksetaga. Siit tekkis küsimus kas on klienete vähe või üritatakse neid hoida kes alles veel?
                          Kus su uksetagune asub? Tallinnas või Jõgevamaal?
                          Kui miski on mõeldud kõigeks, ei kõlba see tegelikult millekski.

                          Comment


                            #14
                            Vs: Tartu poe teeninduskiirus

                            Helistati Elfast, et kivide tellimus on kohal. Rootsi kesklaost Tartuni 3 päeva. Lisaks leiti siiski küsimise peale eelmine tellimus ka kuskilt kasti põhjast üles.

                            Comment


                              #15
                              Vs: Tartu poe teeninduskiirus

                              Esmalt postitatud roomet poolt
                              Kus su uksetagune asub? Tallinnas või Jõgevamaal?
                              Ikka jõgevamaal. Oleks Tallinnas siis oleks ise kohale läind kuna post on ka nüüd kalliks läind 79eek juba.
                              Emal oli kolm poega, kaks olid normaalsed ja kolmas oli elektroonik.

                              Comment

                              Working...
                              X