Teade

Collapse

ELFA veebipoe info

Kui kellelgi on küsimusi, märkusi või ettepanekuid ELFA DISTRELEC veebipoe keskkonna või sealsete kaupade kohta, siis palun esitada need aadressil:

Klienditeenindus
E-R: 09:00-18:00
Tel.: 660 5327
Faks: 660 5326
E-post: eesti@elfa.se
See more
See less

Interneti poodi tellitud asjade nimekiri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Interneti poodi tellitud asjade nimekiri

    Ma mõtlen, et selline asi oleks päris kasulik kui iga kasutaja saaks näha mis tal tellitud on ja kui kaugel need asjad on(kaua veel oodata tuleb).


    #2
    Sa mõtled et kui kaugel on Su tellitud asjad Tevalost või Sinust??

    Comment


      #3
      naljamehed kui on tellitud siis tulevad, mis moodi sina seda jälgimist ette kujutad ja mis sa arvad, et kaupmeestel polegi midagi muud teha kui mingit vidinat jälgida .ja sulle infi edastada. kaupmeeste asi on müüa ja sellest elada mitte mõtetut jälgimist korraldada. aeg on raha ja selle nimel tuleb palju tööd teha, et kauplus eksisteerida saab. sul on kaubandusest ilmselt puudulik arusaam.

      Comment


        #4
        See mõte pole meie jaoks uus. Antud süsteem tekib mingil määral käesoleval sügisel meie internetipoodi. Kauba jälgimise taseme täpsus on hetkel veel pisut segane. Kindlasti saab hakata jälgima terve sooritatud tellimuse hetkeseisundit, seda kas ka kõiki tellimuses sisalduvaid tooteid eraldi on pisut vara veel öelda.

        Comment


          #5
          tagasiside tellitud kaupade kohta peaks olema kyll, aga Tevalol minuarust see värk toimib päris hästi. mida ei saa möne teise poe kohta öelda. igastahes on juhtunud , et tellid interneti teel ,ei mingit vastust, helistad ja pärid, ning siis tuleb 2 täpselt yhesugust pakki. yks rändab tagasi möistagi.
          ysna laitmatult on yles ehitatud Digikey myyk: iga löpetatud toimingu kohta tuleb meil. saadad tellimuse, saad vastuse et vöetud töösse. komplekteerimine valmis, saad arve meiliga. laekub raha, saad teate et pakk välja saadetud.

          Comment


            #6
            Sellist pealkuulamissüsteemi mis staatused su tellimus on, lubavad endale hetkel ainult juhtivamad logistikafirmad nagu DHL, UPS jne. Seljuhul kui seda näha soovite paluge, et Tevalo saadaks paki teile DHL-iga. Siis on garanteeritud mõnus lisatasu oma kauba staatuse jälgimise üle
            MSN- taneltreima182@hotmail.com
            telefon katki.

            Comment


              #7
              Jälgimisest pole kottigi kasu ...kui saad teada et su pakk seisab nt. lennujaamas ja "viivitub veidi". Nii mitu päeva. Miks, seda keegi ei tea.
              Oli selline kogemus ühe juhtiva logistikafirmaga.
              - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
              - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

              Comment


                #8
                Niipalju kas punases või rohelises tsoonis ja millises lennujaamas
                MSN- taneltreima182@hotmail.com
                telefon katki.

                Comment


                  #9
                  Noh eks ma tellisin kulude kokkuhoiu mõttes ka paar kilo mooniseemneid sama pakiga ja ju siis deklareerimine võttis aega...

                  Oli vist KopenGaagni jaam ja ...ega kiiret ei olnud. Lihtsalt selline näide. Et hi-tech töötas küll aga inimesed olid vahel ja..nullisid kogu süsteemi ära (pühade aeg&#33.
                  Asi ise oli optilise kiirguse USB-porti käiv spektromeeter Ocean Optic'ult.
                  - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
                  - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

                  Comment

                  Working...
                  X