-12V impulsi pealt töötava relee lülituse skeemi vaja

Collapse
X
 
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts
  • zxxz
    Liige
    • 03/2011
    • 26

    #16
    minu osa selles on asi skeemijärgi kokku klopsida ja kontrollida, vaja siis paaril transil/türistoril/takistil koosnevat lihtsat skeemiosa mis saades puldivastuvõtjast 0,8sekundilise (-)12v impulsi lülitaks skeemi mille väljundis istub näiteks 12v relee sisse (relee kontaktid sulguvad), ning kui uuesti anda puldivastuvõtjast sama impulss skeemile korraks siis lüliks skeemi välja (relee kontaktid avanevad)
    ei tohiks ju miskit keerulist asja jagava inimese jaoks olla...ahjaa ahju mida vajaminev skeemike hakkaks sisse-välja lülima puldist omab enda kontrollerit mis tempe jm kontrollib, niiet ülekuumenemist vms pole vaja karta.

    Esmalt postitatud raulo poolt
    aga just seda impulssrelee ju teebki
    oopoe telefonil ei osatud miskit tarka selle kohta öelda ja samuti toote pdf-is ei pidavat kuskil kirjas olema et antud relee seda teeks mida mul vaja..aga mine sa tea neid müüjaid...
    viimati muutis kasutaja Scott; 23 January 2014, 05:51. Põhjus: järjestikpostitused kokku

    Comment

    • raulo
      Liige
      • 02/2010
      • 115

      #17
      Vs: -12v impulsi pealt töötava relee lülituse skeemi vaja.

      Esmalt postitatud zxxz poolt
      oopoe telefonil ei osatud miskit tarka selle kohta öelda ja samuti toote pdf-is ei pidavat kuskil kirjas olema et antud relee seda teeks mida mul vaja..aga mine sa tea neid müüjaid...
      mul on 40 sarnast (mitte sama) releed kodust valgustust lülitamas ja ma võin sulle kinnitada, et "üks pulss lülitab teine lahutab" nad töötavad.
      ja seda nii käsitsi lülitades kui ka automaatikaga juhtides.

      Comment

      • A.S.
        Liige
        • 10/2003
        • 3724

        #18
        Vs: -12v impulsi pealt töötava relee lülituse skeemi vaja.

        Esmalt postitatud zxxz poolt
        samuti toote pdf-is ei pidavat kuskil kirjas olema et...
        Sa seda pdf-i ise ikka lugesid? Toksid guuglisse ID (20.21.8.012.4000) ja leiad näiteks http://www.tme.eu/ee/details/20.21.8...releed/finder/

        Comment

        • zxxz
          Liige
          • 03/2011
          • 26

          #19
          Vs: -12v impulsi pealt töötava relee lülituse skeemi vaja.

          lugesin juba jahh..paistab et siiski see mida vaja, niiet tänud...eks tellib homme ära.

          Comment

          • A.R.
            Liige
            • 02/2008
            • 5954

            #20
            Vs: -12v impulsi pealt töötava relee lülituse skeemi vaja.

            Kui on kange tahtmine ise ehitada siis saab teha nii:
            Selle pulsi laseme optroni peale, saame lahti igasugustest - + ja maa probleemidest.
            Edasi paneme sinna mikroskeemi mida kutsutakse trigeriks.
            Neid on mitut sorti aga võtame selle mis pulsi peale ümber lülitub.

            Ja sinna väljundisse paneme veel ühe transistori ja siis relee.
            Mõned takistid siia-sinna ja vast ka zener toitesse.
            Ja see asi peaks töötama.

            See poe relee on liiga lihtne lahendus.

            Comment

            • A.S.
              Liige
              • 10/2003
              • 3724

              #21
              Vs: -12v impulsi pealt töötava relee lülituse skeemi vaja.

              Esmalt postitatud zxxz poolt
              lugesin juba jahh..
              Siis äkki natuke halvasti lugesid, DC oma on näiteks http://www.oomipood.ee/product/tme_20.21.9.012.4000/

              Comment

              • murphy
                Liige
                • 02/2005
                • 3108

                #22
                Vs: -12v impulsi pealt töötava relee lülituse skeemi vaja.

                Kahtlen selles miinuses, mõõtev asjapulk peaks testri juhtmed õigetpidi panema või kasutama mõistliku testrit. Ütlene nii et NEVER pole näinud autos negatiivseid pingeid kere suhtes kui välja jätta igast autovõimendite jms asjad. Üks tark autoremondi mees tahtis 24V akut autole panna sest telliskiv ja haamrina kasutatud odav multimeeter näitas 24V.
                Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
                1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
                2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

                Comment

                • A.S.
                  Liige
                  • 10/2003
                  • 3724

                  #23
                  Vs: -12v impulsi pealt töötava relee lülituse skeemi vaja.

                  Esmalt postitatud murphy poolt
                  Kahtlen selles miinuses,
                  Kui skeemi pealt seda punast ringi vaadata, siis justkui ikkagi tuleks/oleks miinus? Ilmselt küll mitte kere suhtes, arvatavasti massi lülitatakse. Kui see nüüd muidugi just sisend pole?

                  Comment

                  • A.R.
                    Liige
                    • 02/2008
                    • 5954

                    #24
                    Vs: -12v impulsi pealt töötava relee lülituse skeemi vaja.

                    Esmalt postitatud murphy poolt
                    Kahtlen selles miinuses, mõõtev asjapulk peaks testri juhtmed õigetpidi panema või kasutama mõistliku testrit. Ütlene nii et NEVER pole näinud autos negatiivseid pingeid kere suhtes kui välja jätta igast autovõimendite jms asjad. Üks tark autoremondi mees tahtis 24V akut autole panna sest telliskiv ja haamrina kasutatud odav multimeeter näitas 24V.

                    See on ilmselt dokusment ja seal on tõesti - .
                    Kena, vast on see pulss (?) ja kukub korraks 12V pealt nulli.
                    Nii võiks ju olla.

                    Kui seal alguses on optron siis keerad nii ja naa ja lõpuks ta käib.
                    viimati muutis kasutaja A.R.; 22 January 2014, 20:03.

                    Comment

                    Working...