Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Vene akulaadija BA-2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Vene akulaadija BA-2

    Tere!

    Oleks kiirelt abi tarvis. On vene akulaadija BA-2. Voolutugevuse valimiseks on seitsmeastmeline valits ja annab see aparaat välja 10A kanti. Peal on ka ampermeeter.

    Asi selles et ampermeetri järgi hakkab seier tasapisi langema ja see on normaalne, mäletan vanadest aegadest. Mida teha? Kas lähtuda sellest, et 7-astmelise valitsa ja 10A puhul on 1 aste 10/7=1.43A ja keeran valitsa 5ndasse ja nii jääb või siis peab ikka edasi kruttima, nii et pigem seier püsiks 7A peal?

    Tänan.

    #2
    Vs: Vene akulaadija BA-2

    Seier hakkab langema jah vastavalt sellele kuidas aku täis laadub ja pinge tõuseb ning sinna pole midagi parata. Aga selle 7A korral sa põletad selle asjanduse lihtsalt maha, minuteada laadija sellist voolu pikalt ei kannatanud.

    Comment


      #3
      Vs: Vene akulaadija BA-2

      Voolu vähenemine on normaalne, aga jälgida tuleks ka aku pinget: Kui laadijat taga pole, siis peaks olema norm. täis aku korral 13,8-14, tühjal isegi 9.
      Kui nüüd laadija taha paned ja pinge tõuseb kiiresti (vool langeb) üle15 , siis on aku kutu.
      Proovi vahepeal võimsa 55W pirniga akut (ilma laadijata): Kui ei kannata üle paari sekundi: on kutu.

      Comment


        #4
        Vs: Vene akulaadija BA-2

        Eestikeeli, mul on 70ah autoaku ja soovituslik oleks sinna lasta 7A. Kuidas ma seda teen? Seieri järgi või eeldan, et 1 valitsavahe on 1,43A?

        Praegu oli eelviimases ehk 6ndas ja mullitas väga usinalt, seier näitas 5,5A.

        Edit: akul pole häda midagi, mul suure mootoriga auto lihtsalt ja väikesed otsas, mõnipäev ei sõida üldse, loogiline et tahab abi saada vahepeal. Päris hädiseks oli jäänud praeguse ilmaga aga läks käima.

        Comment


          #5
          Vs: Vene akulaadija BA-2

          Kui mullitab (on näha?), siis lõpeta kütmine. Aku on otsakorral ja ainult mitmekümnetunnine tasane laadimine maks. 1A vooluga ehk päästab (kui).

          Comment


            #6
            Vs: Vene akulaadija BA-2

            No vaikselt peaks ikka mullitama ju? Ma ei saa aru, kuidas ma tean, palju ma talle sisse lasen. Ampermeetri järgi vaatan siis ikkagi ja ise pean regullima?

            Comment


              #7
              Vs: Vene akulaadija BA-2

              Esmalt postitatud tort poolt
              1 valitsavahe on 1,43A?
              See on nii suur vaid selle konkreetse akuga, see 7. astmeline "nublakas" reguleerib pinget, mitte voolu. Minuteada see akulaadija pidevalt üle 5A ei kannatanud, aga eks sa ise tea.

              Aga kaua laadida? Selle jaoks on happetiheduse mõõdik.

              Comment


                #8
                Vs: Vene akulaadija BA-2

                Ahsoo, et siis iga aku on oma suuruse järgi individuaalne ja ideaalis peaks ma saama ise kruttides seieri 7A peale, ent antud laadija ei kannata seda välja? Pole imestada, sigullidel olid ikka 45ah tuuri need akud, läänekad vähemalt. 70ah on tiba suurem.

                Comment


                  #9
                  Vs: Vene akulaadija BA-2

                  Otsi tester, kus voltmeeter!

                  Comment


                    #10
                    Vs: Vene akulaadija BA-2

                    Mul on aku, mul on laadija, kogu lugu, pole mul kahjuks siin mingeid areomeetreid jne. Momendil 5s aste ja amprit näitab ka 5. Mullitamine oli minumeelest vanasti küll okei, korgid keerasin ka lõdvalt peale et saaks hingata.

                    Comment


                      #11
                      Vs: Vene akulaadija BA-2

                      Sa palusid kiiret abi? Pakkusin. Astmed ja amprid võivad olla, aku elab oma elu.

                      Comment


                        #12
                        Vs: Vene akulaadija BA-2

                        Mullitamine on normaalne, intensiivne keemine on paha. Aga millal lõpetada? Mina jätaks mingi 2...3A-ga ööseks laadima (ja öösel juurde kruttima ei lähe), hommikul vaataks edasi.

                        Ja korgid keera üldse lahti, las lihtsalt lebavad augus.

                        Comment


                          #13
                          Vs: Vene akulaadija BA-2

                          Korgid lebavadki jah, ehk väljendasin end valesti. Aga ööseks käima... Ei tea, toas laeb mul pisemas korteris (juba al.17.00, kuni 00-01 äkki käib küll praeguseks) ja autol õues pagass ka lukust lahti. Eks ma vaatan, kuidas julgust on Tänud teile!

                          Comment


                            #14
                            Vs: Vene akulaadija BA-2

                            Väiksema vooluga laadimine on okei. Suurema kui 7.4A ei ole soovitatav.

                            Oletame, et aku on kaotanud mahutavusest 9Ah, siis aku täislaadimisaja saame teada 65/Vool amprites

                            Sellega olen muidugi nõus, et üle 5-6A see laadija pikaajaliselt ei kannata, kärsaka viskab üles.

                            Comment


                              #15
                              Vs: Vene akulaadija BA-2

                              Laadisin 6h praegu @ 4A ehk siis 24Ah, kui õigesti aru saan. Ei tahtnud autot jätta linnas majaette ööseks lahtise pagasnikuga. Kolmandiku siis põhimõtteliselt, kui nii võib öelda. Tegelikult jääb väheks sellest ma arvan.

                              Comment

                              Working...
                              X