Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
http://www.elfafoorum.eu/faq.php
See more
See less

Kas on olemas regulatsioon elektriliste piirväärtuste kohta?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Seadmed on sõidukites, kus deklareeritud 24V saadavus.
    Tänan kõiki, kes kaasa mõtlesid. Teema võib lukku panna.

    Comment


      #17
      No vot, normaalne pardapinge töötava generaatori ja täis akudega ulatub 28-30 voldini.
      Sellega oli arvestatud?

      Comment


        #18
        Auto on päris vaenulik keskkond stabiilset toidet nõudvatele seadmetele.

        https://m.littelfuse.com/~/media/ele...ation_note.pdf

        protection from transient overvoltages is
        essential
        Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

        Comment


          #19
          Esmalt postitatud tcumen poolt Vaata postitust
          No vot, normaalne pardapinge töötava generaatori ja täis akudega ulatub 28-30 voldini.
          Sellega oli arvestatud?
          28-30V polegi probleem, 35V peab rakendus vastu. Pingehüpped 24-lt 31-ni on probleemid. Nendega pole arvestatud. Kusjuures moodsamates sõidukites seda probleemi polegi.

          Comment


            #20
            Esmalt postitatud giordanobruno poolt Vaata postitust
            Pingehüpped 24-lt 31-ni on probleemid. .
            Toitesse vahele LC madalpääsfiltrid. Peaks aitama.
            Keegi pole targemaks muutunud sellest, et mind lolliks peab.

            Comment


              #21
              22V>>29V on ju täiesti ootuspärane hüpe startimisel, või on see üllatuseks?
              Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

              Comment


                #22
                Midagi siiski on..
                Kõik tootjad ja arendajad on ikkagi kinni ühildumise printsiibist. Et tagada oma toote vastavus ja müüdavus peab järgima teiste sarnaste.. või kooslusse kuuluvate detailide pea-parameetreid.
                Nii leiabki enamuses suuremates manualides (tava- kontrollerid, releed, andurid, juhtplokid, jne) ülemise piirmäära 28VDC. Samuti tasub jälgida, et kui piirnorm on antud näiteks 35VDC, siis tihti on ka märkus "lühiajaliselt" ja harvem on antud ka lühiajalisuse ajanäitaja, mis jääb enamasti 2ms kuni 10ms vahele. Eraldi rühm on näiteks "Premium" klassi seadmed (pirnid, releed, solenoidid, kontaktivabad releed ja muu), mille ülemine piir on antud 30VDC ja mis on ette nähtud mitte stabiilsete toiteallikate puhul (nagu trafotoide).
                Autoelektroonika, tuulikud ja päikeseenergia on täiesti eraldi teema, nende taluvuspiir on väga lai.
                Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

                Comment


                  #23
                  Juhul kui toode on mõeldud sõidukile, siis peab taluma sõidukile nõutavaid ülepinge impulsse, mis on rahvusvaheliselt kokku lepitud. Näiteks põhiliselt kasutatav standard ISO 7637-2 autotööstuses.
                  Kui standardit osta ei soovi siis ülevaade on siin: https://www.analog.com/en/technical-...ransients.html

                  Asi on päris karm, isegi sadades voltides impulsse peab taluma.

                  Juhul kui sõidukitesse on tarnitud seadmeid mis ISO testi tervelt ei läbi, siis väga võimalust pole, et saavutada reklamatsiooni võitu.

                  Aga ei maksa norgu lasta, lahendusi on olemas nõuete täitmiseks:
                  https://m.littelfuse.com/~/media/ele...n_note.pdf.pdf
                  viimati muutis kasutaja martinr112; 28 09 2021, 21:20.

                  Comment


                    #24
                    Tänan kõiki veelkord! Väga asjalikud tagasisided on siin viimati olnud. Vaatame, mis teha annab.

                    Comment

                    Working...
                    X